Articole care merită citite
I&C Transilvania Construcții face angajări

I&C Transilvania Construcții face angajări

access_time 12 iulie 2018

Eroare în baza de date WordPress: [Duplicate entry '8388607' for key 1]
INSERT INTO wp_pvc_daily (time, postnum, postcount) VALUES ('2018-11-21', '62430', 1)

SC I&C Transilvania Constructii SRL, cu sediul in Turda, str. Mihai Viteazu, nr. 45, jud. Cluj, angajeaza:   – ELECTRICIAN – LACATUS MECANIC –

hausarbeit-ghostwriter.de – Nizza Effizient Aufsatz Verlag Service

access_time 20 ianuarie 2016

Eroare în baza de date WordPress: [Duplicate entry '8388607' for key 1]
INSERT INTO wp_pvc_daily (time, postnum, postcount) VALUES ('2018-11-21', '35712', 1)

Mein Vorname ist Jonas, ich bin der Studierender des vierten Studienjahres der Freie Universität Berlin. Am Ende des zweiten Studienhalbjahres

Oglinda

Oglinda

access_time 5 mai 2014

Eroare în baza de date WordPress: [Duplicate entry '8388607' for key 1]
INSERT INTO wp_pvc_daily (time, postnum, postcount) VALUES ('2018-11-21', '15762', 1)

Oglinda o folosim doar pentru noi înșine, nu o vom întorce niciodată spre ceilalți, ea este doar pentru descoperirea a

Articol

120 de profesori și directori de școli din județul Cluj vor învăța cum să devină lideri în proiectul “Schimbarea în educație începe cu fiecare”

120 de profesori și directori de școli din județul Cluj vor învăța cum să devină lideri în proiectul “Schimbarea în educație începe cu fiecare”

access_time 9 iulie 2018 chat_bubble_outline 0 comentarii

Eroare în baza de date WordPress: [Duplicate entry '8388607' for key 1]
INSERT INTO wp_pvc_daily (time, postnum, postcount) VALUES ('2018-11-21', '62336', 1)


Proiectul “Schimbarea în educație începe cu fiecare”, co-finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, a fost lansat de Fundația Transylvania College împreună cu Inspectoratul Școlar Județean Cluj. Proiectul vizează îmbunătățirea competențelor personalului didactic din învățământul preuniversitar în vederea promovării unor servicii educaționale de calitate orientate pe nevoile elevilor și ale unei școli incluzive.

 

Obiectivul proiectului “Schimbarea în educație începe cu fiecare”​ este dezvoltarea capacității manageriale a celor 16 membri ai echipelor manageriale și dezvoltarea competențelor generale și specifice pentru cele 104 cadre didactice și personal de sprijin din patru școli din județul Cluj. Este vorba despre: Școala Gimnazială Specială din Huedin; Școala Gimnazială Specială pentru deficienți de auz „Kozmutza Flora”, Cluj-Napoca; Colegiul Tehnic „Angel Saligny”, Cluj Napoca și Colegiul Tehnic „Dr. Ioan Rațiu”, Turda.

 

Peste 1000 de elevi vor beneficia, direct, pe termen lung, de creșterea calității serviciilor educaționale oferite în școlile țintă și de reducere a riscurilor de părăsire timpurie a școlii, având șanse mai bune de a se integra pe piața muncii după absolvire.

 

„Vrem să schimbăm paradigme în învățământ, iar prin dezvoltarea celor șapte competențe prin programul Leader in Me, copiii vor fi mai motivați să învețe, vor avea mai multă încredere în sine, ceea ce va duce, implicit, la îmbunătățirea rezultatelor academice. Pe termen lung, creșterea calității serviciilor educaționale va înseamna reducerea absenteismului, a riscului de abandon școlar și șanse mai mari de a se integra pe piața muncii”, a declarat Ruxandra Mercea, directorul Transylvania College.

 

Prin programul The Leader in Me, aplicat de trei ani la Transylvania College, toți elevii devin parte activă în planul de dezvoltare a școlii. E​levii pot avea roluri de lider​, î​ncepând de la grădiniță, unde pot fi „copilul săptămânii”, continuând cu ciclul primar, unde pot fi ambasadori aișcolii și terminând cu liceul, unde pot să ajungă în Consiliul Elevilor și să reprezinte elevii în întâlnirile cu conducerea școlii.

 

“Un asemenea program va ajuta școlile să se conecteze mai bine cu elevii, cu familiile lor și cu comunitatea. Prin dezvoltarea Leader in Me, există premise pentru dezvoltarea așa-numitelor soft skills, adică abilități sociale, care constituie baza educației moderne, a educației secolului XXI”, a declarat inspectorul Luisa Filip, din cadrul Inspectoratului Școlar Județean Cluj.

 

Proiectul are la bază nevoia identificată la nivelul fiecărei școli țintă ca echipele manageriale să își îmbunătățească capacitatea de a gestiona instituțiile de învățământ și de a răspunde nevoilor elevilor și familiilor acestora în domeniul educației. De asemenea, răspunde nevoilor lor de a dezvolta o cultură organizațională bazată pe principiile incluziunii școlare, egalității de șanse, nediscriminării și dezvoltării durabile, de care să fie atașați atât personalul școlar, cât și elevii și părinții acestora.

 

După identificarea nevoilor fiecărei școli din program, profesorii și elevii vor participa la sesiuni de pregătire, vor primi manuale și ghiduri. Proiectul promovează o cultură de leadership personal, în care elevii sunt implicați activ și au inițiative în ceea ce privește modul de învățare. Profesorii vor deveni, la rândul lor, formatori în acest proiect.

 

Proiectul a fost inițiat de Fundația Transylvania College în parteneriat cu Inspectoratul Școlar Județean Cluj și se derulează în perioada 9 mai 2018 – 8 noiembrie 2020. Valoarea totală a proiectului este de 1,994,041.70 lei, din care 1,694,935.45 lei co-finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

 

 

Toate obiectivele proiectului sunt în concordanță cu obiectivul specific al Programului Operațional Capital Uman 2014-2020, îmbunătățirea competențelor personalului didactic din învățământul preuniversitar în vederea promovării unor servicii educaționale de calitate orientate pe nevoile elevilor și ale unei școli incluzive.

1,120 Vizualizări totale, no views today

Comentarii Facebook