Articole care merită citite
În România: Munca ”la negru” produce pagube de 18 miliarde de euro, anual

În România: Munca ”la negru” produce pagube de 18 miliarde de euro, anual

access_time 2 aprilie 2014

Peste 2 milioane de români lucrează ”la negru”. Într-o declarație politică făcută recent, senatorul Liviu Marian Pop, citând un raport

Trei posturi vacante scoase la concurs de către Primăria Turda

Trei posturi vacante scoase la concurs de către Primăria Turda

access_time 14 iulie 2017

  PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TURDA ORGANIZEAZĂ CONCURS ÎN DATA DE 16 AUGUST 2017, ORELE 11,00 PENTRU OCUPAREA FUNCŢIILOR PUBLICE VACANTE DE consilier I/superior –

APIA numără vacile, oile şi caprele

APIA numără vacile, oile şi caprele

access_time 25 august 2014

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 st1\:*{behavior:url(#ieooui) } /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:"";

Angajăm consilier recepție service auto

Angajăm consilier recepție service auto

Angajăm consilier recepție service auto

access_time 30 ianuarie 2019 chat_bubble_outline 0 comentarii

Descrierea postului (extrase):

 

– Consiliaza clientii si propune servicii de reparatii auto;
– Programeaza autovehiculele la reparatii si asigura incarcarea eficienta a atelierului;
– Efectueaza receptia si inspectia preliminara a autovehiculelor in service pentru identificarea problemelor tehnice reclamate de client;
– Consiliaza clientul privind modul de desfasurare a reparatiei si ii recomanda prestatii complementare;
– Estimeaza costurile si durata reparatiilor si le transmite clientilor;
– Colaboreaza cu personalul tehnic in vederea identificarii si stabilirii necesarului de piese schimb pentru reparatii sau pentru comercializarea acestora catre clienti diversi;
– Deschide devize de lucru si comenzi de reparatii;
– Intocmeste actele necesare efectuarii lucrarilor de reparatii si intretinere in service;
– Informeaza periodic clientii asupra stadiului lucrarilor de reparatii si raspunde solicitarilor facute de acestia;
– Verifica lucrarile de reparatii efectuate si semneaza conform CTC;
– Promoveaza serviciile oferite de companie;
– Pune in aplicare campaniile tehnice ale producatorului;
– Asigura respectarea tuturor procedurilor de receptie service.

 

Cerintele postului (extrase):

 

– Studii superioare de specialitate-constituie avantaj;
– Experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara;
– Cunostinte tehnice solide in domeniul reparatiilor auto;
– Abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
– Maturitate si stabilitate emotionala;
– Capacitate de solutionare a situatiilor neprevazute;
– Permis conducere categoria B;
– Cunostinte temeinice de operare pe calculator;
– Llimba engleza cel putin nivel mediu;
– Deschis, amabil, riguros si atent in indeplinirea sarcinilor;
– Rezistenta la stres si spirit de echipa;Oferta postului:
– Salariu fix, tichete de masa, bonus in functie de performanta;
– Training performant;
– Conditii moderne de lucru;

 

Puteti sa ne transmiteti CV-ul prin mail la [email protected]

sau sunati la 0744-579.797

Comentarii Facebook