Articole care merită citite
Îngrijorările lui Irimie: Regresul fotbalului românesc

Îngrijorările lui Irimie: Regresul fotbalului românesc

access_time 23 iunie 2014

Eroare în baza de date WordPress: [Duplicate entry '8388607' for key 1]
INSERT INTO wp_pvc_daily (time, postnum, postcount) VALUES ('2018-11-21', '17387', 1)

   Deputatul conservator Mircea Irimie a făcut o nouă declaraţie politică, de această exprimându-şi îngrijorarea faţă de regresul înregistrat de

Blue Air te duce de la Cluj la Birmingham

Blue Air te duce de la Cluj la Birmingham

access_time 20 iunie 2016

Eroare în baza de date WordPress: [Duplicate entry '8388607' for key 1]
INSERT INTO wp_pvc_daily (time, postnum, postcount) VALUES ('2018-11-21', '39731', 1)

Operatorul aerian Blue Air a anunţat că, din iarnă, de pe aeroportul din Cluj-Napoca se va putea zbura direct spre

Câmpia Turzii se dorește a fi ”Orașul reciclării”

Câmpia Turzii se dorește a fi ”Orașul reciclării”

access_time 26 martie 2015

Eroare în baza de date WordPress: [Duplicate entry '8388607' for key 1]
INSERT INTO wp_pvc_daily (time, postnum, postcount) VALUES ('2018-11-21', '26339', 1)

Câmpia Turzii ar putea obține titlul de ”Orașul reciclării” și ar putea câștiga un premiu de 12.000 de euro pentru

Articol

Lucrările la autostrada Sebeș-Turda evoluează încet dar sigur

Lucrările la autostrada Sebeș-Turda evoluează încet dar sigur

access_time 11 iulie 2018 chat_bubble_outline 0 comentarii

Eroare în baza de date WordPress: [Duplicate entry '8388607' for key 1]
INSERT INTO wp_pvc_daily (time, postnum, postcount) VALUES ('2018-11-21', '62390', 1)


Imaginile surprind numeroase detalii din cele mai importante zone ale șantierului.

Constructorul (Impresa Pizzarotti) lucrează la structuri (podurile peste Mureș, Sebeș și Ampoi, pasajul peste calea ferată 200A, nodurile Alba Iulia Sud și Nord), cât și la terasamente (umpluturi, așternere balast stabilizat) și, pe câțiva kilometri, la straturile de asfalt, informează Ziua de Cluj.

 

„Din păcate, constructorul este rămas în urmă la nodul rutier de la Sebeș, unul extrem de complex care va conecta A10 de A1 și DN1 (bretele foarte lungi, de viteză, care supratraversează Autostrada A1 în trei locuri, Râul Sebeș și Drumul Național 1). În continuare, lucrările sunt incipiente în acest punct și cei de la Pizzarotti trebuie să mărească semnificativ ritmul pentru a avea o șansă (și așa foarte mică) de a finaliza tronsonul de 17 km până în decembrie 2019”, transmite ONG-ul de infrastructură.

1,101 Vizualizări totale, no views today

Comentarii Facebook