Articole care merită citite
LIDL Turda se închide pentru două zile

LIDL Turda se închide pentru două zile

access_time 16 mai 2017

Lidl își propune să îmbunătățească permanent experiențele clienților în timpul cumpărăturilor, astfel că va investi în reamenajarea magazinului Lidl din

De la Compania de Apă Arieș:  Despre tehnologia ”prelucrării apei” – Epurarea apelor uzate

De la Compania de Apă Arieș: Despre tehnologia ”prelucrării apei” – Epurarea apelor uzate

access_time 12 octombrie 2014

Primele staţii de epurare au apărut în Anglia în secolul XIX. Iniţial s-au realizat canalizări, care au rezolvat problema epidemiilor

Gala Excelenţei clujene în educaţie 2016

Gala Excelenţei clujene în educaţie 2016

access_time 26 septembrie 2016

Inspectoratul Şcolar Judeţean Cluj, în colaborare cu Consiliul Judeţean Cluj, anunţă  organizarea unei noi ediţii a Galei Excelenţei clujene în

Articol

Primăria Turda anunță startul procedurii de licitație pentru concesionarea terenului de sport de la CNMV

Primăria Turda anunță startul procedurii de licitație pentru concesionarea terenului de sport de la CNMV

access_time 11 august 2017 chat_bubble_outline 0 comentarii

primaria turda

Primăria Municipiului Turda anunță startul procedurii de licitație pentru concesionarea unui teren în suprafață de 1.419 mp și clădire dependințe în suprafață construită de 260 mp situat în intravilanul municipiului Turda, jud. Cluj, str. Dr. I. Raţiu, nr. 111.

 

Anunţ Licitaţie

1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact:Municipiul Turda, cod fiscal 4378930, Turda, Pţa 1 Decembrie 1918, nr. 28, jud. Cluj, tel: 0264 313160, www. primariaturda.ro

2. Informaţii generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie concesionat: teren în suprafaţă de 1.419 mp  şi clădire- dependinţe în suprafaţă construită de 260 mp  situat în intravilanul municipiului Turda, jud. Cluj, str. Dr. I. Raţiu, nr. 111.

3. Informaţii privind documentaţia de atribuire:

3.1.Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: Formularea şi înregistrarea unei solicitări scrise la Primăria Municipiului Turda.

3.2.Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Primăria Municipiului Turda, Serviciul Evidenţă Patrimoniu şi GIS.

3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea unui exemplar: Achitarea sumei de 100 lei la Casieria Primăriei Municipiului Turda.

3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor:23.08.2017, ora 13.00

4.Informaţii privind ofertele:

4.1. Data limită de depunere a ofertelor:28.08.2017, ora 15.00

4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria Municipiului Turda, Pţa 1 Decembrie 1918, nr. 28, jud. Cluj, cam. 15.

4.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: 1 exemplar

5.Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor:31.08.2017, ora 14, sediul Primăriei Municipiului Turda.

6.Denumirea, adresa, numărul de telefon, şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei:Tribunalul Cluj, Calea Dorobanţilor, nr. 2-4, Cluj-Napoca, jud. Cluj, 0264-596110, www.tribunalulcluj.ro

7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate în vederea publicării:10.08.2017.

 

PRIMARUL MUNICIPIULUI TURDA

CRISTIAN OCTAVIAN MATEI

1,113 Vizualizări totale, 1 Vizualizări azi

Comentarii Facebook