Articole care merită citite
ASA CONS ROMÂNIA, companie locală în domeniul construcțiilor, ANGAJEAZĂ!

ASA CONS ROMÂNIA, companie locală în domeniul construcțiilor, ANGAJEAZĂ!

access_time 5 august 2017

Sunteti in cautarea unui LOC  de MUNCA? ASA CONS ROMANIA, companie locala ce activeaza in domeniul constructiilor, ANGAJEAZA:   MACARAGIU

Concediu exact pe gustul tău anul acesta cu Alis Holidays!

Concediu exact pe gustul tău anul acesta cu Alis Holidays!

access_time 17 mai 2016

Vă prezentăm câteva oferte de prețuri pentru cei care doresc să petreacă un concediu de neuitat în locuri exotice. Soare,

VREMEA în Transilvania şi la munte pe două săptămâni

VREMEA în Transilvania şi la munte pe două săptămâni

access_time 7 noiembrie 2017

Administraţia Naţională de Meteorologie transmite prognoza de vreme în regiuni din ţară, pentru perioada 6 – 12 noiembrie. În Transilvania,

Serviciul gratuit de telemedicină ALOPEDI 0364-917, din ce în ce mai apelat de părinți

Serviciul gratuit de telemedicină ALOPEDI 0364-917, din ce în ce mai apelat de părinți

Serviciul gratuit de telemedicină ALOPEDI 0364-917, din ce în ce mai apelat de părinți

access_time 9 ianuarie 2018 chat_bubble_outline 0 comentarii

ALOPEDI 0364-917, serviciul de callcenter dedicat sfaturilor medicale pediatrice asigurat de către medicii Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii din Cluj-Napoca, a făcut, la acest nou început de an, obiectul unei analize a echipei manageriale a spitalului, în baza raportului de activitate prezentat de medicul coordonator al programului.

 

S-a putut, astfel, constata faptul că, în cei patru ani în care Spitalul de Copii a oferit pacienților un serviciu de telemedicină gratuit, numărul apelurilor a crescut constant, ajungând în 2017 la nu mai puțin de 10.852, cu 16,4% mai mult comparativ cu anul 2016. Numărul mediu de apeluri este de 30 pe zi, 75% dintre acestea fiind preluate în intervalul orar 8-22.

 

Astfel, timpul alocat fiecărui pacient este suficient pentru a efectua o evaluare telefonică corectă a gravității stării copilului și pentru a oferi sfaturile necesare îngrijirii acestora. De altfel, extrem de relevant în acest sens e și faptul că nu au existat niciun fel de reclamații referitoare la activitatea desfășurată în call-center.

 

Înființat ca un serviciu de telemedicină dedicat copiilor din zona metropolitană Cluj- Napoca, în prezent doar 50% dintre apeluri provin din această zonă. Astfel, serviciul este intens solicitat și de pacienți din alte județe, pe primul loc aflându-se Bucureștiul, cu 25,7% dintre apelurile din afara Clujului, urmat de Brașov, Constanța, Alba, Prahova și Timiș. În același timp, calitatea serviciilor oferite a făcut ca adresabilitatea ALOPEDI să depășească granițele României, 122 de apeluri provenind în anul 2017 din alte țări. Se impune a fi precizat în acest context faptul că, în cazul copiilor a căror stare permite îngrijirea la domiciliu nu există diferențe privind recomandările medicale dar, atunci când starea copilului necesită evaluare medicală față în față, sfaturile oferite pacienților din zona metropolitană Cluj-Napoca sunt mai precise decât în cazul celor din alte județe datorită diferențelor existente în ceea ce privește serviciile medicale non-stop disponibile în fiecare localitate.

Comentarii Facebook