Articole care merită citite
Se caută bani pentru repararea podului peste Arieş (comunicat)

Se caută bani pentru repararea podului peste Arieş (comunicat)

access_time 13 martie 2013

Podul peste râul Arieş din zona Piaţa Romană – strada Ştefan cel Mare va canadian pharmacy intra în perioada următoare

EDO Garage: Angajam mecanic auto cu experienta minim 3 ani

EDO Garage: Angajam mecanic auto cu experienta minim 3 ani

access_time 27 februarie 2017

Descrierea jobului – Efectuează constatări, diagnoză, revizii şi reparaţii la autovehicule – Mentine ordinea si curatenia la postul de lucru

Trageri de luptă realizate zilele acestea de către militarii Batalionului 3 Artilerie Antiaeriană din Turda

Trageri de luptă realizate zilele acestea de către militarii Batalionului 3 Artilerie Antiaeriană din Turda

access_time 2 septembrie 2018

Acțiunea are loc la Centrul Național de Instruire pentru Apărare Antiaeriană ”General de brigadă Ion Bungescu”.   La final, acțiunea s-a lăsat

Sistarea de apă din 6 martie a stârnit nemulţumirile turdenilor

Sistarea de apă din 6 martie  a stârnit nemulţumirile turdenilor

Sistarea de apă din 6 martie a stârnit nemulţumirile turdenilor

access_time 7 martie 2013 chat_bubble_outline 0 comentarii

 

Despre Compania de apă Arieş: „Cu siguranţă această societate nu e condusă de nemţi sau japonezi…” – Maria Ana Catalina , client

Compania de Apă Arieş (CAA) a anunţat printr-un comunicat întreruperea furnizării de apă miercuri, 6 martie, între orele 8 şi 18. Turdenii spun însă că operatorul de apă nu a respectat nici ora la care a anunţat că se va întrerupe furnizarea de apă şi nici ora la care ar fi trebuit să curgă din nou apa, ora 18. În tot acest timp pe reţelele de socializare consumatorii au dezbătut această problemă şi şi-au exprimat nemulţumirile în legătură cu  serviciile oferite de CAA

Reacţiile turdenilor de pe pagina de socializare facebook  „I love Turda” au fost extrem de critice.

 „Permite-ţi-mi să citez: „Compania de Apă Arieş anunţă întreruperea furnizării de apă, miercuri, 6 martie, între orele 8 şi 18…” – astăzi 6 martie 2013 în cartierele Oprişani şi Poiana nu am avut apă nici la ora 05:30 – menţionez că nici la parter nici la case (nu se pune problema presiunii scăzute, că şi în cazul etajelor superioare). Din câte îmi amintesc nu e prima dată, nici nu cred ca s-a respectat vreodată ora anunţată de sistare a apei. Când se va avea vreodată respect pentru consumatori? Oare ce părere au cei de la Protecţia Consumatorilor? Precizez că nu este vorba despre vreo eroare, despre eroare se poate vorbi doar când este un accident, nu şi când situaţia se repetă mereu. Când vom avea vreodată concurenţă adevarată, ca să nu fim obligaţi să acceptăm tarifele impuse de un singur furnizor, şi să acceptăm „calitatea” serviciilor unui singur furnizor? Când va raspunde cineva pentru ceea ce se întâmplă, sau daţi-mi exemplu când Protecţia Consumatorilor a luat vreo măsură împotriva informării greşite a consumatorului şi lăsarea sa abuziva fără servicii, fără a fi anunţat pentru o anumită perioada sistarea acestora (cum e cazul de faţă, apa era sistată cu cel puţin 2 ore jumătate înaintea perioadei pentru care a fost anunţată sistarea). Domnilor de la Compania de Apa Aries, ar trebui să vă intereseze respectul

pentru consumator. Pentru că nu-i aşa, dacă noi consumatorul nu v-am respecta, din ce v-aţi mai lua salariile? Dacă luna aceasta nici un consumator din Oprişani nu şi-ar mai plăti factura la apa/canal, cum ar fi domnilor, că neanunţaţi de nimeni, să mergeţi luna aceasta acasă fără salar? Aţi fi şi dumneavoastră revoltaţi?”, scrie Florin Coman

O altă utilizatoare, Ana Maria Cătălina scria că „anunţurile publice care se fac, ar trebui să aibă în vedere mulţimea de oameni avizaţi. Fiecare din noi avem problemele noastre pe care le rezolvăm în funcţie de cele ce ni se comunică. Nu e corect să se anunţe una şi să se facă alta..Modificările de program dau naştere la probleme create în plus neaşteptate.” Seria de comentarii a continuat cu postări legate de tarifele la apă şi canal şi cu nuanţe ironice la adresa Companiei de Apă: „La ce tarif plătim apa ar trebui să curgă vin pe conducte!”,  „Ora 20:55 şi se dovedeşte inca o data ca furnizorul de apa este o „companie serioasa”- nu avem apa nici la ora asta, poate CAA se refera la alt fus orar cand au spus ora 18…” sunt alte câteva din postările acide la adresa operatorului de apă de la Turda.

Camelia Terec

Comentarii Facebook